FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jak mogę zapłacić za moje zamówienie

W sklepie internetowym GERRY można wybrać jedną spośród 3 opcji płacenia za zakupy: - Online: przelewem lub kartą płatniczą/kredytową. Płatność online realizowana jest za pośrednictwem serwisu Payeezy. W finalizacji zamówienia po wybraniu przycisku Payeezy Klient zostaje przekierowany do strony serwisu , gdzie może zdecydować się na płatność kartą lub przelewem bankowym. W najbliższym czasie baza płatności elektronicznych będzie poszerzona o jeszcze jeden serwis. - Za pobraniem: w momencie odbioru przesyłki od kuriera. - Zwykły przelew: przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Nr konta: PBS bank 02 8642 1184 2018 0051 0248 0001 Dane odbiorcy: GERRY Gerard Tutak ul., Graniczna 3, 38-530 Długie. W tytule przelewu koniecznie należy podać numer zamówienia, który podany jest w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji.

2. Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

O stanie realizacji zamówienia powiadomimy Cię mailowo. Szczegóły Twojego zamówienia możesz również sprawdzić w każdej chwili logując się na stronie naszego sklepu klikając w zakładkę Moje Konto, a następnie w Historię Zamówień.

3. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Zgodnie z regulaminem zamówienia można składać tylko za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na stronie sklepu internetowego.

4. Czy muszę być zarejestrowanym klientem, aby złożyć zamówienie w sklepie?

Nie trzeba być zarejestrowanym klientem, żeby robić zakupy w sklepie internetowym, zamówienie można również złożyć korzystając z opcji kupuj bez logowania.

5. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Tak, na życzenie wystawiamy fakturę za produkty zakupione w naszym sklepie